Програма розвитку земельних відносин у Миколаївській області на 2011-2014 роки
Програма розвитку земельних відносин у Миколаївській області на 2011-2014 роки
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням обласної ради
від 25 березня 2011 року№ 6
П Р О Г Р А М А
розвитку земельних відносин у Миколаївській області на 2011-2014 роки
Розділ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Земельна реформа є складовою частиною загальнодержавного курсу економiчної реформи, здійснюваної в Українi у зв’язку з переходом економiки держави до ринкових відносин.
Реформа започаткована i здiйснюється в умовах загальної соцiально-економiчної кризи. У суспiльствi спостерiгаються намагання створити атмосферу недовiри до оцiнок земельної реформи та процесiв реформування земельних відносин, насамперед у сферi товарного сiльськогосподарсъкого виробництва.
Незважаючи на це, земельна реформа у цей час вже стала невiдворотним процесом.
Реформування земельних вiдносин у сiльськогосподарському виробництвi є серцевиною аграрної реформи.
На всiх етапах розвитку людської цивілiзацiї трансформацiя земельних вiдносин належала до найскладніших проблем i найважливiших напрямiв реалiзації соцiально-економiчної полiтики та аграрної полiтики зокрема.
Розділ 2. МЕТА ПРОГРАМИ
Метою Програми є визначення та реалізація основних напрямів державної політики, спрямованих на удосконалення земельних відносин та створення сприятливих умов для сталого розвитку землекористування міських і сільських територій, сприяння розв’язанню екологічних та соціальних проблем села, розвитку високоефективного конкурентоспроможного сільськогосподарського виробництва, збереження природних цінностей агроландшафтів.
Завдання і заходи з виконання Програми визначено у додатку 2.
Розділ 3. НОРМАТИВНА-ПРАВОВА БАЗА, ЗАСТОСОВАНА ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ ПРОЕКТУ ПРОГРАМИ
Програма спрямована на забезпечення виконання:
Указу Президента України від 25 травня 2001 року № 341/2001 «Про Концепцію державної регіональної політики»;
Указу Президента України від 14 лютого 2008 року № 121/2008 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 18 січня 2008 року «Про стан виконання Указу Президента України від 21 листопада 2005 року № 1643 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 29 червня 2005 року «Про стан додержання вимог законодавства та заходи щодо підвищення ефективності державної політики у сфері регулювання земельних відносин, використання та охорони земель»;
Указу Президента України від 12 січня 2009 року № 5/2009 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 листопада 2008 року «Про виконання рішень Ради національної безпеки і оборони України з питань регулювання земельних відносин, використання та охорони земель»;
Доручення Президента України від 22 грудня 2010 року №1-1/3069 «Про вжиття в установленому порядку невідкладних заходів щодо забезпечення розмежування земель державної та комунальної власності»;
Постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2011 року № 219 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів з проведення земельної реформи, збереження, відтворення та забезпечення раціонального використання земельних ресурсів»;
розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 червня 2009 року № 743-р «Про схвалення Концепції Державної цільової програми розвитку земельних відносин в Україні на період до 2020 року»;
розпорядження голови Миколаївської облдержадміністрації від 14 вересня 2006 року № 287-р «Про порядок розроблення та виконання обласних цільових програм».
Під час розробки Програми враховано також вимоги Земельного кодексу України, Законів України «Про оцінку земель», «Про землеустрій», «Про розмежування земель державної та комунальної власності» та інших нормативно-правових актів і розпорядчих документів.
Розрахунок вартості робіт здійснювався відповідно до розмірів оплати земельно-кадастрових робіт та послуг, затверджених наказом Держкомзему України, Міністерства фінансів України, Міністерства економіки України від 15 червня 2001 року № 97/298/124, який зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10 липня 2001 року за № 579/5770 (зі змінами).
Розділ 4. ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ, НА РОЗВ’ЯЗАННЯ ЯКОЇ СПРЯМОВАНА ПРОГРАМА
На сьогодні ситуація щодо володіння, користування і розпорядження землею залишається складною і такою, що вимагає невідкладного поліпшення.
Найгострішими проблемами є:
незавершеність процесів реформування економічних та правових відносин власності;
недосконалість системи державного управління у сфері використання і охорони земель, земельного законодавства та інфраструктури ринку земель;
нерозвинутість автоматизованої системи ведення державного земельного кадастру, відсутність механізму економічного стимулювання використання і охорони земель.
Роботи із запровадження раціонального землекористування проводяться досить повільно.
Відсутнє перспективне прогнозування розвитку земельних відносин, не визначено оптимальну модель сільськогосподарського землекористування.
Через невизначеність системи регулювання земельних відносин залишається низькою ефективність використання земель у сільському господарстві, не завершено введення у повному обсязі в економічний оборот земельних ділянок та прав на них.
Розділ 5. АНАЛІЗ ПРИЧИН ВИНИКНЕННЯ ПРОБЛЕМИ ТА ОБҐРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ ЇЇ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОГРАМНИМ МЕТОДОМ
Складна ситуація, що склалася у сфері земельних відносин, спричинена насамперед:
відсутністю:
зваженої державної земельної політики та механізму її реалізації;
ефективної системи фінансово-економічного і землевпорядного механізму регулювання земельних відносин та землекористування;
послідовної державної політики щодо комплексного розвитку земельного законодавства, фінансування здійснення землеустрою і ведення земельного кадастру, формування інвестиційно-привабливого землекористування;
комплексного підходу та неурахуванням історичних факторів у реформуванні системи державного земельного кадастру та створенні державної системи реєстрації речових прав на нерухоме майно і їх обмежень;
виваженої державної політики формування і розвитку ринку земель сільськогосподарського призначення;
належного фінансування фундаментальної та прикладної землевпорядної науки;
недооцінкою складності, масштабів і специфіки зміни земельних відносин у ході проведення економічних реформ;
невдалим (особливо в аграрній сфері) запозиченням правових інститутів і механізмів, які використовуються у країнах із розвинутою ринковою економікою;
подрібненням земельних масивів і створенням великої кількості невеликих за площею і малоефективних господарств у сільському господарстві;
безсистемністю у розв’язанні проблем, що виникають під час проведення земельної реформи в Україні поряд із реформуванням відносин власності на майно, запровадженням нових організаційно-правових форм господарювання;
ігноруванням проблеми комплексного підходу до розвитку сільських територій у процесі проведення земельної реформи;
дублюванням функцій Держкомзему іншими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
З огляду на зазначене існує нагальна потреба у прийнятті Програми розвитку земельних відносин у Миколаївській області на 2011-2014 роки.
Паспорт Програми наведено у додатку 1.
Розділ 6. ВИЗНАЧЕННЯ ОПТИМАЛЬНОГО ВАРІАНТА РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ НА ОСНОВІ ПОРІВНЯЛЬНОГО АНАЛІЗУ МОЖЛИВИХ ВАРІАНТІВ
Можливі два варіанти розв’язання проблеми, що передбачають:
перший - збільшити фінансування заходів з удосконалення земельних відносин та управління земельними ресурсами з державного, обласного та місцевих бюджетів, що дасть змогу частково стабілізувати земельні відносини і землекористування, але не забезпечить істотних зрушень у розвитку ринку земель, створення умов для розвитку екологічного та інвестиційно-привабливого землекористування, насамперед сільсько-господарського;
другий – розробити та затвердити Програму розвитку земельних відносин Миколаївської області на 2011-2014 роки, яка дасть змогу:
розв’язати більшість соціально-економічних та екологічних проблем міського і сільського землекористування;
створити стабільний ринковий механізм регулювання земельних відносин і формування інвестиційно-привабливого землекористування;
забезпечити удосконалення економічних і правових відносин власності на землю, розвиток землеустрою та економічне регулювання землекористування, поетапне введення в економічний оборот земельних ділянок та прав на них;
забезпечити збільшення надходжень від земельних платежів до бюджетів різних рівнів у сумі 760-800 млн. гривень на рік.
Другий варіант є оптимальним для впровадження на території Миколаївської області.
Розділ 7. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ, ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
Здійснення заходів, передбачених Програмою, дасть змогу досягти сталого розвитку землекористування, зокрема:
в економічній сфері:
на основі проведення повної інвентаризації земель можливе створення сучасного плану існуючого використання земель та поліпшення стану справ щодо ведення державного земельного кадастру органами місцевого самоврядування за рахунок їх бюджетів;
підвищення ефективності сільськогосподарського виробництва завдяки раціональному використанню природно-ресурсного потенціалу земель;
забезпечення інвестиційно-привабливого середовища щодо залучення коштів у реальний сектор економіки, зокрема у сільське господарство;
розвиток землеустрою на регіональному та місцевому рівнях;
створення ефективної системи управління земельними ресурсами;
уточнення реєстру платників земельного податку та орендної плати;
запровадження моніторингу органами місцевого самоврядування.
В результаті виконання робіт з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів очікується збільшення надходжень до місцевих бюджетів від плати за землю в розмірі від 760 до 800 млн.гривень на рік.
Затрати на цей вид робіт у сумі 10,86 млн. гривень становлять лише 0,001 відсотка від очікуваного прибутку.
Як приклад:
по місту Первомайськ після освоєння 99,40 тис.гривень на проведення нормативної грошової оцінки земель сума надходжень до місцевого бюджету збільшилася на 2 млн. гривень (строк окупності витрат склав 17 днів);
Після проведення 2010 року робіт з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів вартість 1 квадратного метра збільшилася, зокрема:
смт Арбузинка – у 4 рази;
с. Полянка Арбузинського району – у 4 рази;
м. Баштанка Баштанського району– у 2 рази;
с. Коблеве Березанського району – у 5 разів;
с. Морське Березанського району – у 8 разів;
с. Лугове Березанського району – у 6 разів;
смт Первомайське Жовтневого району – у 4 рази;
с. Весняне Миколаївського району – у 6 разів;
с. Велика Корениха Миколаївського району – у 3 рази;
с. Костянтинівка Новоодеського району – у 3 рази.
Протягом 2010 року від сплати земельних платежів до місцевих бюджетів надійшло лише 190,7 млн. гривень. У результаті реалізації Програми щороку очікується отримати у 4 рази більше коштів місцевими бюджетами області.
Проведення робіт із розмежування земель державної та комунальної власності надасть можливість територіальним громадам реалізувати своє конституційне право на землю та законодавчо диференціювати земельні платежі до місцевих і державного бюджету.
В екологічній сфері:
підвищення ефективності використання природного потенціалу земель;
забезпечення охорони земель як основного національного багатства народу;
створення сприятливого навколишнього природного середовища;
відшкодування збитку, завданого навколишньому середовищу внаслідок порушених земель, який визначається природно-технічними умовами порушених земель, їх розміщенням у різних природних зонах, організацією та освоєністю території, ускладненням конфігурації господарських угідь;
у соціальній сфері:
досягнення соціальної справедливості в оплаті за використання земельних ресурсів;
забезпечення доведення достовірної інформації органами місцевого самоврядування та виконавчої влади до учасників земельних відносин;
створення й підтримання сприятливого життєвого середовища;
створення ефективної системи управління земельними ресурсами та ведення державного земельного кадастру;
сприяння усуненню суттєвих регіональних відмінностей в умовах життєдіяльності;
об’єктивність та достовірність показників продуктивного потенціалу земельних ділянок та вдосконалення економічних регуляторів землекористування;
створення сприятливих умов для життєдіяльності людини та функціонування екологічних систем у районі розміщення об’єктів рекультивації.
Розділ 8. ВИЗНАЧЕННЯ ДЖЕРЕЛ ФІНАНСУВАННЯ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Фінансування Програми здійснюватиметься за рахунок коштів державного, місцевих бюджетів та інших джерел, передбачених законодавством.
Відповідно до статті 209 Земельного кодексу України кошти, що надходять у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, використовуються на освоєння земель для сільськогосподарських і лісогосподарських потреб, поліпшення відповідних угідь, охорону земель відповідно до розроблених програм та проектів землеустрою, а також на проведення інвентаризації земель, проведення нормативної грошової оцінки землі, розмежування земель державної та комунальної власності.
Використання цих коштів на інші цілі не допускається.
Відповідно до статті 67 Закону України «Про землеустрій» фінансування робіт із землеустрою здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України, місцевих бюджетів, коштів юридичних осіб, громадян та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.
За рахунок коштів Державного бюджету України у порядку, що визначається Кабінетом Міністром України, фінансуються:
а) підготовка документації із землеустрою щодо визначення та встановлення в натурі (на місцевості) державного кордону України;
б) розробка загальнодержавних і регіональних програм використання та охорони земель;
в) розробка проектів законів України, інших нормативно-правових актів з питань землеустрою;
г) науково-дослідні роботи та фундаментальні дослідження у сфері землеустрою загальнодержавного значення;
ґ) проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення, що мають особливу екологічну, оздоровчу, наукову, естетичну та історико-культурну цінність;
д) здійснення землеустрою на землях державної власності.
На землях комунальної власності за рахунок коштів місцевих бюджетів фінансуються роботи із землеустрою щодо встановлення в натурі (на місцевості) меж адміністративно-територіальних утворень, складання схем землеустрою, розроблення техніко-економічних обґрунтувань з використання та охорони земель адміністративно-територіальних утворень, інвентаризації земель.
Загальна сума видатків на роботи, передбачені Програмою становить 69,5 млн. гривень, з них за рахунок:
державного бюджету – 24,3 млн. гривень;
місцевих бюджетів – 23,7 млн. гривень;
коштів, що надійшли у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва – 13,1 млн. гривень;
коштів юридичних осіб, громадян та інших джерел, не заборонених чинним законодавством – 8,5 млн. гривень;
Із загальної суми видатків протягом 2011-2014 років планується освоїти:
на проведення нормативної грошової оцінки земель – 10,86 млн. гривень;
на розмежування земель державної та комунальної власності – 23,60 млн. гривень;
на інвентаризацію земель 20,64 млн. гривень;
на ведення державного земельного кадастру 1,34 млн. гривень;
на коригування матеріалів, одержаних за результатами крупномасштабного обстеження ґрунтів 6,0 млн гривень;
на заходи з охорони земель – 7,05 млн.гривень;
Першочерговим видом робіт на 2011 рік Програмою визначено проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів.
У результаті її проведення відбудеться збільшення надходжень до місцевих бюджетів, яке забезпечить фінансування інших видів робіт, передбачених Програмою на наступні роки.
Перерозподіл джерел фінансування на розмежування робіт земель державної та комунальної власності здійснювався відповідно до вимог статті 15 Закону України «Про розмежування земель державної і комунальної власності» та підпункту 1.16. пункту 1 Методичних рекомендацій з розробки проекту землеустрою щодо розмежування земель державної та комунальної власності, затверджених наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 18 липня 2008 № 177, якими визначено, що фінансування робіт здійснюється за кошти державного та місцевого бюджетів пропорційно площі віднесення земель до державної чи комунальної власності.
Площа земель державної власності орієнтовно становить 940,7 тис.га. З них прогнозується віднести до державної власності 147,0 тис.га (або 15,6 відсотка), до комунальної власності – 793,7 тис.га (або 84,4 відсотка).
На вартість робіт із розмежування земель державної та комунальної власності суттєво впливає фактор достатньої інвентаризації земель сільськогосподарського призначення, які прогнозується віднести до земель комунальної власності, та повна відсутність інвентаризації земель, які залишаються у державній власності.
Так, на виконання зазначених робіт відповідно до співвідношення площ земель державної та комунальної власності планується освоїти:
з державного бюджету – 5,87 млн. гривень;
з місцевих бюджетів – 17,56 млн. гривень;
за рахунок коштів, що надійшли у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва – 0,17 млн. гривень.
З метою уточнення обсягів фінансування у ході підготовчих робіт були розроблені плани фінансування робіт з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Миколаївської області (в розрізі населених пунктів), які погоджені головами сільських, селищних, міських рад та головами райдержадміністрацій.
Плани-графіки проведення робіт із розмежування земель державної та комунальної власності у межах населених пунктів у районах та містах Миколаївської області та Плани-графіки проведення робіт з інвентаризації земель населених пунктів у районах та містах Миколаївської області у 2011 році погоджені головами райдержадміністрацій.
Розрахунок обсягів та визначення джерел фінансування Програми наведено у додатку 3.
Обсяги фінансування і вартість робіт, зазначені у додатках 2, 3, можуть уточнюватись залежно від наявного фінансового ресурсу.
Розділ 9. ОРГАНІЗАЦІЯ КОНТРОЛЮ ЗА ВИКОНАННЯМ ПРОГРАМИ
Координацію діяльності з виконання заходів Програми здійснює головне управління Держкомзему у Миколаївській області.
Виконавцями Програми є головне управління Держкомзему у Миколаївській області, територіальні органи Держкомзему Миколаївської області, районні державні адміністрації, сільські, селищні, міські ради. Виконавець робіт визначається на конкурсних засадах.
Розробниками документації із землеустрою є юридичні і фізичні особи, які отримали ліцензії на проведення робіт із землеустрою відповідно до закону.
Райдержадміністрації, сільські, селищні, міські ради забезпечують виконання заходів Програми, здійснюють аналіз стану її реалізації та щороку до 15 січня надають головному управлінню Держкомзему у Миколаївській області інформацію про хід виконання її заходів.
Безпосередній контроль за виконанням завдань і заходів Програми здійснює головне управління Держкомзему у Миколаївській області.
Головне управління Держкомзему у Миколаївській області щороку до 1 лютого інформує постійну комісію обласної ради з питань аграрної політики, земельних відносин та соціального розвитку села про виконання заходів Програми.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Програми розвитку земельних відносин у Миколаївській області на 2011-2014 роки
1. Програму розроблено на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 червня 2009 року № 743-р «Про схвалення Концепції Державної цільової програми розвитку земельних відносин в Україні на період до 2020 року», розпорядження Миколаївської обласної державної адміністрації від 14 вересня 2006 року № 287-р «Про порядок розроблення та виконання обласних цільових програм».
2. Програму затверджено рішенням обласної ради від
3. Ініціатор – головне управління Держкомзему у Миколаївській області.
4. Відповідальні виконавці:
4.1. Головне управління Держкомзему у Миколаївській області, територіальні органи Держкомзему Миколаївської області, районні державні адміністрації, сільські, селищні, міські ради;
4.2. Виконавець робіт визначається на конкурсних засадах.
5. Строк виконання – 2011 – 2014 роки.
6. Прогнозні обсяги та джерела фінансування.
Джерела фінансування |
На всю Програму |
У тому числі за роками
(тис. гривень) |
|||
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
||
Усього |
69490,7 |
13839,0 |
21007,1 |
17307,1 |
17337,5 |
Обласний бюджет |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Державний бюджет |
24273,6 |
5974,9 |
5993,2 |
6193,2 |
6112,3 |
Місцеві бюджети |
23677,9 |
2484,9 |
9748,7 |
5722,1 |
5722,2 |
Кошти за відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва |
13075,2 |
3295,8 |
3152,8 |
3276,5 |
3350,1 |
Кошти юридичних осіб, громадян та інших джерел, не заборонених чинним законодавством |
8464,0 |
2083,4 |
2112,4 |
2115,3 |
2152,9 |
Начальник головного управління
Держкомзему у Миколаївській області В.П.Янчук
Додаток 2
до Програми
Перелік завдань і заходів до Програми розвитку земельних відносин у Миколаївській області на 2011-2014 роки
№
п/п |
Завдання, показники | Загальна вартість робіт (тис. гривень) | Деталізація за роками (тис.гривень) | Заходи, які спрямовуються на виконання завдань | Виконавці заходу (місцевий орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування), джерела фінансування | Обсяги фінансових ресурсів (тис.гривень) | |||||||
за роками | Всього коштів за роками (тис.грн.) | За роками | |||||||||||
2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
1. | Завдання 1 | ||||||||||||
Коригування матеріалів, одержаних за результатами
крупномасштабного обстеження ґрунтів |
6000,0 | 1500,0 | 1500,0 | 1500,0 | 1500,0 |
Коригування матеріалів, одержаних за результатами
крупно – масштабного обстеження ґрунтів |
Райдержадміністра ції, сільські, селищні, районні, міські ради, головне управління Держкомзему у Миколаївській області, | 6000,0 | 1500,0 | 1500,0 | 1500,0 | 1500,0 | |
у тому числі кошти | |||||||||||||
державний бюджет | 6000,0 | 1500,0 | 1500,0 | 1500,0 | 1500,0 | ||||||||
2. | Завдання 2 | ||||||||||||
Ведення державного земельного кадастру (інформаційна система управління земельними ресурсами) | 1340 | 335 | 335 | 335 | 335 | Ведення державного земельного кадастру (інформаційна система управління земельними ресурсами) | Райдержадміністра- ції, сільські, селищні, районні, міські ради, головне управління Держкомзему у Миколаївській області, | 1340,0 | 335,0 | 335,0 | 335,0 | 335,0 | |
у тому числі кошти | |||||||||||||
державного бюджету | 1340,0 | 335,0 | 335,0 | 335,0 | 335,0 | ||||||||
3. | Завдання 3 | ||||||||||||
3.1. | Інвентаризація земель, всього | 20639,5 | 3934,6 | 5460,1 | 5566,7 | 5678,1 | Інвентаризація земель, всього | Райдержадміністра- ції, органи місцевого самоврядування, головне управління Держкомзему у Миколаївській області | 20639,5 | 3934,6 | 5460,1 | 5566,7 | 5678,1 |
3.1.1. | Інвентаризація земель несільськогосподарсь-кого призначення за межами населених пунктів | 1125,8 | 726,6 | 132,2 | 133,1 | 133,9 | Інвентаризація земель несільськогосподарського призначення за межами населених пунктів | 1125,8 | 726,6 | 132,2 | 133,1 | 133,9 | |
3.1.2. | Інвентаризація земель населених пунктів | 19513,7 | 3208,0 | 5327,9 | 5433,6 | 5544,2 | Інвентаризація земель населених пунктів | 19513,7 | 3208,0 | 5327,9 | 5433,6 | 5544,2 | |
Всього: | 20639,5 | 3934,6 | 5460,1 | 5566,7 | 5678,1 | ||||||||
у тому числі кошти: | |||||||||||||
державного бюджету | 5893,6 | 1473,4 | 1473,4 | 1473,4 | 1473,4 | ||||||||
обласного бюджету | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | ||||||||
місцевих бюджетів | 869,0 | 869,0 | |||||||||||
від втрат сільсько- господарського та лісогосподарського виробництва | 8606,7 | 307,3 | 2672,8 | 2776,5 | 2850,1 | ||||||||
юридичних осіб, громадян та інших джерел, не заборонених чинним законодавством | 5270,2 | 1284,9 | 1313,9 | 1316,8 | 1354,6 | ||||||||
4. | Завдання 4 | ||||||||||||
4.1. | Розмежування земель державної та комунальної власності, всього | 23598,0 | 2215,9 | 7127,3 | 7127,3 | 7127,3 | Розмежування земель державної та комунальної власності, всього | Райдержадміністра- ції, сільські, селищні, районні, міські ради, головне управління Держкомзему у Миколаївській області | 23598,0 | 2215,9 | 7146,1 | 7117,9 | 7118,1 |
4.1.1. |
Розмежування земель державної та комунальної власності
у межах населених пунктів |
1997,7 | 538,4 | 486,4 | 486,4 | 486,5 | Розмежування земель державної та комунальної власності у межах населених пунктів | 1997,7 | 538,4 | 505,1 | 477,1 | 477,1 | |
4.1.2. | Розмежування земель державної та комунальної власності за межами населених пунктів | 21600,3 | 1677,5 | 6641,0 | 6641,0 | 6640,8 | Розмежування земель державної та комунальної власності за межами населених пунктів | 21600,3 | 1677,5 | 6641,0 | 6640,8 | 6641,0 | |
Всього: | 23598,0 | 2215,9 | 7146,1 | 7117,9 | 7118,1 | ||||||||
у тому числі кошти | |||||||||||||
державного бюджету | 5865,0 | 1677,5 | 1395,8 | 1395,8 | 1395,9 | ||||||||
обласного бюджету | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | ||||||||
місцевих бюджетів | 17563,8 | 369,2 | 5750,3 | 5722,1 | 5722,2 | ||||||||
від втрат сільсько- господарського та лісогосподарського виробництва | 169,2 | 169,2 | |||||||||||
5. | Завдання 5 | ||||||||||||
5.1. | Проведення розрахунків нормативної грошової оцінки земель, всього | 10863,2 | 4203,5 | 4885,9 | 887,5 | 886,3 | Проведення розрахунків нормативної грошової оцінки земель, всього | Райдержадміністра-ції, сільські, селищні, районні, міські ради, головне управління Держкомзему у Миколаївській області | 10863,2 | 4203,5 | 4885,9 | 887,5 | 886,3 |
5.1.1. | Проведення розрахунків нормативної грошової оцінки земель населених пунктів | 7314,4 | 3316,0 | 3998,4 | Проведення розрахунків нормативної грошової оцінки земель населених пунктів | 7314,4 | 3316,0 | 3998,4 | |||||
5.1.2 | Проведення розрахунків нормативної грошової оцінки земель несільськогосподарського призначення за межами населених пунктів | 3548,8 | 887,5 | 887,5 | 887,5 | 886,3 | Проведення розрахунків нормативної грошової оцінки земель несільськогосподарського призначення за межами населених пунктів | 3548,8 | 887,5 | 887,5 | 887,5 | 886,3 | |
Всього: | 10863,2 | 4203,5 | 4885,9 | 887,5 | 886,3 | ||||||||
у тому числі кошти | |||||||||||||
державного бюджету | 355,0 | 89,0 | 89,0 | 89,0 | 88,0 | ||||||||
обласного бюджету | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | ||||||||
місцевих бюджетів | 5245,1 | 1246,7 | 3998,4 | ||||||||||
юридичних осіб, громадян та інших джерел, не заборонених чинним законодавством | 3193,8 | 798,5 | 798,5 | 798,5 | 798,3 | ||||||||
від втрат сільсько- господарського та лісогосподарського виробництва | 2069,3 | 2069,3 | |||||||||||
6. | Завдання 6 | ||||||||||||
Заходи з охорони земель, всього | 7050,0 | 1650,0 | 1680,0 | 1900,0 | 1820,0 | Заходи з охорони земель, всього | 7050,0 | 1650,0 | 1680,0 | 1900,0 | 1820,0 | ||
6.1. | Рекультивація порушених земель, у тому числі проектні роботи або їх коригування | 2230,0 | 750,0 | 480,0 | 500,0 | 500,0 | Рекультивація порушених земель, у тому числі проектні роботи або їх коригування | Райдержадміністрації, сільські, селищні, районні, міські ради, головне управління Держкомзему у Миколаївській області | 2230,0 | 750,0 | 480,0 | 500,0 | 500,0 |
6.2. | Будівництво та реконструкція протиерозійних гідротехнічних споруд, у тому числі проектно-вишукувальні роботи або їх коригування | 4820,0 | 900,0 | 1200,0 | 1400,0 | 1320,0 | Будівництво та реконструкція протиерозійних гідротехнічних споруд, у тому числі проектно-вишукувальні роботи або їх коригування | 4820,0 | 900,0 | 1200,0 | 1400,0 | 1320,0 | |
Всього: | 7050,0 | 1650,0 | 1680,0 | 1900,0 | 1820,0 | ||||||||
у тому числі кошти | |||||||||||||
державного бюджету | 4820,0 | 900,0 | 1200,0 | 1 400,0 | 1 320,0 | ||||||||
обласного бюджету | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | ||||||||
від втрат сільсько- господарського та лісогосподарського виробництва | 2230,0 | 750,0 | 480,0 | 500,0 | 500,0 | ||||||||
Разом | 69490,7 | 13839,0 | 21007,1 | 17307,1 | 17337,5 | Разом | 69490,7 | 13839,0 | 21007,1 | 17307,1 | 17337,5 |
Начальник головного управління
Держкомзему у Миколаївській області В.П.Янчук
Додаток 3
до Програми
Розрахунок обсягів та визначення джерел фінансування Програми розвитку земельних відносин у Миколаївській області на 2011-2014 роки
Заходи, які спрямовуються на виконання завдань | Виконавці заходу (місцевий орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування), джерела фінансування | Обсяги фінансових ресурсів (тис.гривень) | ||||
Всього коштів за роками (тис.гривень) | За роками | |||||
2011 | 2012 | 2013 | 2014 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ||
Завдання 1 | ||||||||
Коригування матеріалів, одержаних за результатами крупномасштабного обстеження грунтів | Райдержадміністрації, сільські, селищні, районні, міські ради, головне управління Держкомзему у Миколаївській області | 6000 | 1500 | 1500 | 1500 | 1500 | ||
у тому числі кошти | ||||||||
державного бюджету | 6000 | 1500 | 1500 | 1500 | 1500 | |||
Завдання 2 | ||||||||
Ведення державного земельного кадастру (інформаційна система управління земельними ресурсами) | Райдержадміністрації, сільські, селищні, районні, міські ради, головне управління Держкомзему у Миколаївській області | 1340 | 335 | 335 | 335 | 335 | ||
у тому числі кошти | ||||||||
державного бюджету | 1340 | 335 | 335 | 335 | 335 | |||
Завдання 3 | ||||||||
Інвентаризація земель, всього | Райдержадміністрації, сільські, селищні, районні, міські ради, головне управління Держкомзему у Миколаївській області | 20639,5 | 3934,6 | 5460,1 | 5566,7 | 5678,1 | ||
Інвентаризація земель несільськогосподарського призначення за межами населених пунктів | 1125,8 | 726,6 | 132,2 | 133,1 | 133,9 | |||
Інвентаризація земель населених пунктів | 19513,7 | 3208,0 | 5327,9 | 5433,6 | 5544,2 | |||
Всього: | 20639,5 | 3934,6 | 5460,1 | 5566,7 | 5678,1 | |||
у тому числі кошти : | ||||||||
державного бюджету | 5893,6 | 1473,4 | 1473,4 | 1473,4 | 1473,4 | |||
обласного бюджету | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | |||
місцевих бюджетів | 869,0 | 869,0 | ||||||
від втрат сільськогоспо-дарського та лісогоспо-дарського виробництва | 8606,7 | 307,3 | 2672,8 | 2776,5 | 2850,1 | |||
юридичних осіб, громадян та інших джерел, не заборонених чинним законодавством | 5270,2 | 1284,9 | 1313,9 | 1316,8 | 1354,6 | |||
Завдання 4 | ||||||||
Розмежування земель державної та комунальної власності, всього | Райдержадміністрації, сільські, селищні, районні, міські ради, головне управління Держкомзему у Миколаївській області | 23598,0 | 2215,9 | 7146,1 | 7117,9 | 7118,1 | ||
Розмежування земель державної та комунальної власності у межах населених пунктів | 1997,7 | 538,4 | 505,1 | 477,1 | 477,1 | |||
Розмежування земель державної та комунальної власності за межами населених пунктів | 21600,3 | 1677,5 | 6641,0 | 6640,8 | 6641,0 | |||
Всього: | 23598,0 | 2215,9 | 7146,1 | 7117,9 | 7118,1 | |||
у тому числі кошти: | ||||||||
державного бюджету | 5865,0 | 1 677,5 | 1 395,8 | 1 395,8 | 1 395,9 | |||
обласного бюджету | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | |||
місцевих бюджетів | 17563,8 | 369,2 | 5750,3 | 5722,1 | 5722,2 | |||
від втрат сільськогоспо-дарського та лісогоспо-дарського виробництва | 169,2 | 169,2 | ||||||
Завдання 5 | ||||||||
Проведення розрахунків нормативної грошової оцінки земель, всього | Райдержадміністрації, сільські, селищні, районні, міські ради, головне управління Держкомзему у Миколаївській області | 10863,2 | 4203,5 | 4885,9 | 887,5 | 886,3 | ||
Проведення розрахунків нормативної грошової оцінки земель населених пунктів | 7314,4 | 3316,0 | 3998,4 | |||||
Проведення розрахунків нормативної грошової оцінки земель несільськогосподарського призначення за межами населених пунктів | 3548,8 | 887,5 | 887,5 | 887,5 | 886,3 | |||
Всього: | 10863,2 | 4203,5 | 4885,9 | 887,5 | 886,3 | |||
у тому числі кошти: | ||||||||
державного бюджету | 355,0 | 89,0 | 89,0 | 89,0 | 88,0 | |||
обласного бюджету | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | |||
місцевих бюджетів | 5245,1 | 1246,7 | 3998,4 | |||||
юридичних осіб, громадян та інших джерел, не заборонених чинним законодавством | 3193,8 | 798,5 | 798,5 | 798,5 | 798,3 | |||
від втрат сільськогоспо-дарського та лісогоспо-дарського виробництва | 2069,3 | 2069,3 | ||||||
Заходи з охорони земель, всього | 7050,0 | 1650,0 | 1680,0 | 1900,0 | 1820,0 | |||
Рекультивація порушених земель, у тому числі проектні роботи або їх коригування | Райдержадміністрації, сільські, селищні, районні, міські ради, головне управління Держкомзему у Миколаївській області | 2230,0 | 750,0 | 480,0 | 500,0 | 500,0 | ||
Будівництво та реконструкція протиерозійних гідротехнічних споруд, у тому числі проектно-вишукувальні роботи або їх коригування | 4820,0 | 900,0 | 1200,0 | 1400,0 | 1320,0 | |||
Всього: | 7050,0 | 1650,0 | 1680,0 | 1900,0 | 1820,0 | |||
у тому числі кошти: | ||||||||
від втрат сільськогоспо-дарського та лісогоспо-дарського виробництва | 2230,0 | 750,0 | 480,0 | 500,0 | 500,0 | |||
державного бюджету | 4820,0 | 900,0 | 1200,0 | 1400,0 | 1320,0 | |||
обласного бюджету | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 | |||
Разом | 69490,7 | 13839,0 | 21007,1 | 17307,1 | 17337,5 |
Начальник головного управління
Держкомзему у Миколаївській області В.П.Янчук
Про затвердження Програми розвитку земельних відносин у Миколаївській області на 2011-2014 роки | IV сесія шостого скликання |
Відповідно до пункту 16 частини першої статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи статтю 8 Земельного кодексу України, з метою підвищення ефективності державної політики у сфері регулювання земельних відносин обласна рада
ВИРІШИЛА
1. Затвердити Програму розвитку земельних відносин у Миколаївській області на 2011-2014 роки (далі – Програма), що додається.
2. Рекомендувати районним державним адміністраціям, районним і міським радам розробити та затвердити відповідні програми з урахуванням вимог чинного законодавства та затвердженої цим рішенням Програми.
3. У зв’язку з прийняттям цього рішення визнати такими, що втратили чинність, рішення обласної ради від 16 березня 2007 року № 4 “Про затвердження Програми розвитку земельних відносин у Миколаївській області на 2007-2010 роки” та від 6 серпня 2010 року № 11 “Про внесення змін та доповнень до Програми розвитку земельних відносин у Миколаївській області на 2007-2010 роки”.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію обласної ради з питань аграрної політики, земельних відносин та соціального розвитку села.
Голова обласної ради | І.С. Дятлов |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |